De professionalisering
van Life After Me
Life
De professionalisering
van Life After Me
Zorg
Life After Me
Branding
Expertise
Het verbeteren van de merkuitstraling
De startup Life After Me (LAM), een platform voor digitaal nalatenschap, wilde hun bedrijf op de Nederlandse markt lanceren en een groot publiek aanspreken. LAM had zelf al een logo en website ontwikkeld, waarbij voor de website nog ruimte voor verbetering was. Ze vroegen Synsation om te assisteren bij het professionaliseren van het merk en de uitstraling ervan. Door dit te doen wilden ze ook de middelen om mee te communiceren optimaliseren.
Opdracht
Aan de hand van de input van de klant werd een analyse gemaakt en de marketing-strategie aangescherpt. Op basis daarvan ontwikkelden we onder andere online promotie en presentatiedocumenten voor een geslaagde lancering. Met het logo als basis heeft Synsation aansluitend een visuele merkidentiteit ontworpen, die zowel online als offline probleemloos en consistent toepasbaar is.
Een onderscheidende merkpresentatie
Met op maat gemaakte ontwerpen, layouts en infographics is zo een bijzondere en onderscheidende merkpresentatie ontwikkeld. Een merkidentiteit die zowel zakelijk en professioneel is, als menselijk en toegankelijk.
Een videoproductie
LAM had zelf een eenvoudige geanimeerde video geproduceerd om hun bedrijfsvisie te communiceren. Een goede manier om de doelgroep te bereiken! Deze video was echter nog vrij eenvoudig, dus produceerde Synsation een nieuwe meer volwassen video. We schreven het script, zorgden voor het filmen van de beelden, de muziek, graphics, titel en animaties. Benieuwd naar het resultaat? Je kunt de video hier of op de website van LAM bekijken.
Het resultaat
Van een zeer jonge start-up zonder merkovertuiging is LAM nu een organisatie met een professionele merkuitstraling en kwalitatieve content. Met behulp van het werk, de expertise en service van Synsation wordt de start-up serieus ontvangen door consumenten en zijn ze overtuigend als serieuze en potentieel succesvolle partner voor investeerders en B2B partnerships.
Over de opdrachtgever
Life After Me is een gebruiksvriendelijk platform waar je jouw digitale informatie kan nalaten aan dierbaren. Zo staat je digitale nalatenschap op één plek en hoeven dierbaren zich niet te bekommeren om het verzamelen van belangrijke digitale data, zoals bankrekeningen, abonnementen en inloggegevens.
“Met bewondering heb ik gekeken naar jullie vermogen om creatieve oplossingen te vinden voor complexe uitdagingen op het gebied van branding, marketing en communicatie. Ik heb persoonlijk ervaren hoe effectief en professioneel Synsation als bureau is.”
Wilbert Heijmans – CEO
Life After Me
“Jullie zijn niet alleen strategisch en qua ontwerp uitstekend, maar ook een zeer betrokken en professionele partner om mee samen te werken. Ik zou jullie oznder aarzeling aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een creatief bureau dat resultaten oplevert.”